קרטונים למעבר דירה לקניה

תוכן עניינים

קרטונים למעבר דירה לקניהקרטונים למעבר דירה לקניה

איפה ניתן לרכוש קופסאות קרטון למעבר דירה?

אם אתם עוברים דירה ואתם צריכים קרטונים, ההמלצה הרווחת היא למצוא את חברת ההובלות איתה תרצו לבצע את המעבר, ובדקו איתם אם יש להם קרטונים למכירה. חלק מחברות ההובלה גם מספקות שירותי אריזה ביום ההובלה.

 

טיפים לאריזה נכונה של הבית

רוב האנשים שעוברים דירה עומדים בפני שאלה חשובההאם יש חשיבות לצורת האריזה והארגון שלה? אז התשובה שלנו היא כן, בהחלט. ריכזנו עבורכם טיפים לאריזה נוחה, נכונה ומסודרת.

  1. אל תשתמשו בקופסאות קרטון משומשות כיוון שהן עלולות להיות מלוכלכות, מלאות בחרקים כמו עכבישים או ג'וקים, או להיות פחות חזקות מהקרטונים אותם אתם באמת צריכים והן עשויות להיקרע ולגרום לשבירה מיותרת של חפצים.
  2. קנו מראש קרטונים למעבר דירה ואת כל ציוד האריזה הדרוש על מנת להיות מוכנים לקראת שלב האריזה ולא להיתקע ללא ארגזים ולהתחיל לחפש כשכבר אין זמן לכך.
  3. אחרי שמצאתם קרטונים למעבר דירה לקניה, רכשתם את הקרטונים והם הגיעו מקופלים על מנת להיות נוחים לשינוע וסחיבה כעת מומלץ לפתוח את כל הקרטונים ולהפוך אותם מקרטונים מקופלים לקופסאות קרטון.
  4. מיינו את כל החפצים שלכם מראש וזרקו את הדברים שלדעתכם לא תצטרכו להביא איתכם לבית החדש. כך תצמצמו את כמות החפצים שעליכם לארוז ותקלו על עצמכם בתקופה הזו.
  5. ארזו מחדר לחדר ואל תקפצו בין החדרים בבית כדי למנוע בלבול ובלאגן.
  6. תכננו מראש את פעולת האריזה, אפשר אפילו לקבוע לוחות זמנים על מנת לדעת מה עליכם לארוז בכל יום לקראת המעבר.
  7. דעו איך אתם אורזים את כל סוגי החפצים והתארגנו על הכל מראש. ההמלצה שלנו היא לארוז ספרים בקרטונים קטנים מהרגילים על מנת לא להכביד על הקרטונים. אם יש לכם הרבה ספרים הארגזים שלהם עשויים להיות מאוד כבדים ולייקר את ההובלה, אם תארזו אותם בקופסאות קטנות זה יקל מאוד על המובילים. ארזו בקבוקים בקופסאות ואל תסגרו אותם על מנת שהמובילים יראו שיש בהם בקבוקים ולא יהפכו אותם במהלך ההובלה.
  8. כתבו על כל קרטון מה ארזתם בו ומספרו את הקרטון, סוג החפץ והמספר קרטון. זה יקל על המובילים ביום ההובלה לתמחר את ההובלה.
  9. השתמשו בכל חלל הקרטון ואל תשאירו חללים ריקים, קפלו נכון את הבגדים וסדרו את כל החפצים כך שיהיו מסודרים בצורה נוחה וטובה שהארגז לא יהיה עמוס מדי ויפתח מבלי להתכוון במהלך ההובלה.

 

סוגי קרטונים למעבר דירה 

ישנם סוגים שונים של קרטונים למעבר דירה לקניה, כל אחד מהם מספק צורך אחר של מי שאורז בהם וחשוב לדעת מה אתם קונים על מנת לדעת לא לארוז משהו שהקרטון לא יפתח או יקרע במהלך ההובלה ויגרום לשבר ועיכוב ביום המעבר.

 

אלו הם הסוגים השונים של הקרטונים אותם תוכלו לרכוש:

קרטון חד גלי הוא ארגז קרטון דק יותר שאפשר לארוז בו דברים קלים וחשוב לדעת שאי אפשר להעמיס עליו הרבה. עוד סוג של קרטון הוא קרטון דו גלי והוא יותר עבה ויכול להכיל חפצים כבדים יותר ולשאת משקל רב יותר. יש גדלים שונים לקרטונים וכל אחד מהם נועד למטרה שונה כמו למשל קרטון קטן למעבר דירה בו ניתן לארוז ספרים וחפצים קטנים יותר. ישנם קרטונים בינוניים המומלצים ביותר לאריזת משרדים בניהם קלסרים וציוד משרדי, מחשבים ומוצרים אלקטרוניים ולמעט מוצרי מטבח קטנים. הגודל המומלץ לאריזה של בית סטנדרטי הוא קרטון אריזה גדול. יש גם קרטונים לתליית בגדים והם ארוכים יותר שמתאימים לחליפות ופריטי לבוש נוספים שמיועדים לתלייה.

 

מה עוד צריך להכין לקראת האריזה?

אם אתם מתכוננים לקראת מעבר הדירה חוץ מארגזים עליכם להכין חבילת נייר אריזה שיעזור לכם לארוז איתו חפצים העשויים להישבר, טוש עבה ורצוי שיהיה שחור על מנת לכתוב בעזרתו את מספר הארגז וסוג החפצים, אקדח לסרט הדבקה וסרט הדבקה על מנת לסגור את הארגזים בצורה הנוחה ביותר והבטוחה ביותר.

מה המחירים הממוצעים לקרטונים?

לכל סוג קרטון יש טווח מחירים שונים, קרטון חד גלי יעלה כ-3 שקלים לקטן ו-8 שקלים לארגז הגדול, קרטון דו גלי יעלה כחמישה שקלים לקטן בעוד שהגדול יעלה 9 שקלים. קרטון לתלייה יעלה כ-35 שקלים.

קרטונים למעבר דירה לקניה

מעבר דירה כרוך באינספור סידורים וארגונים שונים שיש לעשות בדירה ממנה עוברים, וכן בדירה שאליה עוברים יחד עם כל החפצים האישיים. כדי להגן בצורה יעילה ונכונה על כל תכולת הבית שלכם, חשוב לארוז אותם בצורה מסודרת ומאורגנת באמצעות שימוש בארגזים קשיחים וגדולים. הארגזים המיועדים למעבר דירה הינם קרטונים בצבע חום-בהיר העשויים כמה שכבות של נייר, ואותם ניתן להשיג בדרכים שונות עליהן נרחיב בשורות הבאות.

מה התועלת בקרטונים למעבר דירה?

קרטונים למעבר דירה מיועדים לאחסון של תכולת כל הדירה ממנה אתם עוברים, ולכן עליכם לדאוג לקרטונים כמה שיותר עמידים וחזקים שיוכלו לשאת את כל החפצים האישיים החשובים לכם. בנוסף לחוזק שלהם, קרטונים המשמשים למעבר דירה מאפשרים לארוז את כל תכולת הדירה בצורה כמה שיותר מהירה ומאורגנת, כיוון שניתן לערום את החפצים השונים בתוך הארגז על פי סדר והעדפה אישית.

לאחר סיום אריזת הפריטים בתוך הארגז, ניתן לסגור ולאטום אותו באמצעות נייר דבק עמיד שימנע את הפתיחה של הארגז בזמן ההובלה. כיוון שמשטח הקרטון הוא חלק ובהיר, קיימת אפשרות לרשום על החלק החיצוני שלו את תכולתו כדי לדעת היכן כל קרטון יונח כשהמובילים יפרקו את הארגזים בדירה החדשה, וכן כשאתם תתחילו לפרוק את כל החפצים מתוך הקרטונים.

קרטונים משומשים או חדשים?

ניתן להשיג קרטונים למעבר דירה בשתי דרכים עיקריות – איסוף קרטונים משומשים, או רכישה של קרטונים חדשים. קרטון משומש הינו קרטון ששימש בעבר לאחסון של חפצים אחרים, ולכן רוב הסיכויים כי מדובר על קרטון שמעט איבד מיכולת העמידות וכושר הנשיאה שלו, במיוחד אם הקרטון היה חשוף למים או לחות.

לעומת זאת, קרטון חדש שקונים הינו קרטון עמיד וחזק יותר כיוון שהוא לא שימש בעבר לנשיאות חפצים. כך גם ניתן יהיה לאחסן בו פריטים שונים ללא חשש מניקיון הקרטון, וכן גם לרכוש את כמות הקרטונים הנחוצה למעבר בצורה מהירה ופשוטה יותר לעומת חיפוש אחר קרטונים משומשים.

אילו קרטונים מומלצים למעבר דירה?

קרטונים משמשים לרוב לצרכים תעשייתיים למפעלים וכדומה כדי לארוז מוצרים, או לעיתים כדי לאחסן פריטים שונים בצורה מאורגנת ונוחה. משום כך סוגי הקרטונים הם מגוונים ומאפשרים לשאת חפצים שונים על פי גודלם ומשקלם. במקרה של קרטונים למעבר דירה, מספיק להסתפק בקרטונים מסוג גלי שאלו הם קרטונים העשויים כמה שכבות כאשר ישנה שכבה גלית המפרידה ביניהם.

קרטון חד גלי הינו קרטון בעלי שתי שכבות נייר, כאשר ביניהן נמצא שכבה גלית המקנה לקרטון עמידות וחוזק רב יותר. בקרטון זה ניתן לארוז חפצים במשקל של עד 15 ק"ג, לעומת קרטון מסוג דו-גלי המסוגל לשאת עד 35 ק"ג של חפצים שונים. לכן הבחירה בסוג הקרטונים המתאימים למעבר דירה יש להתחשב בכמות התכולה שיש לארוז, להפריד בין הפריטים הכבדים לפריטים השבירים יותר ולהעדיף לארוז פריטים עדינים בקרטונים עבים וחזקים יותר.

היכן ניתן להשיג קרטונים למעבר דירה לקניה?

כאמור, קרטונים למעבר דירה לקניה הם עדיפים יותר על פני איסוף ושימוש של קרטונים משומשים. מחיר העלות של קרטון בודד נע בין 3-8 שקלים, כאשר העלות הסופית נמדדת על פי גודל הקרטון וכן סוג ועובי הקרטון.

ניתן להשיג קרטונים חדשים מחברות אריזה שונות המייצרות ומשווקות חומרי אריזה לתעשיות, עסקים וגם אנשים פרטיים. אפשרות נוספת היא לרכוש כמות מתאימה של קרטונים דרך חברת ההובלת איתה סגרתם הובלה, כך שלעיתים ניתן יהיה להשיג קרטונים למעבר דירה בעלות זולה יותר לעומת קנייה ישירה דרך חברת אריזות.

האם ציוד אריזה כלול בעלות קרטונים למעבר דירה לקניה?

יש לשים לב האם רכישת הקרטונים כוללת את חומרי האריזה הנחוצים למעבר דירה כמו טושים, מדבקות סימון, ניירות עיטוף וכו' או שמא עליכם לרכוש אותם בנפרד.

מתי כדאי להזמין שירותי אריזה בנוסף לקניית קרטונים?

קיימת אפשרות להזמנת שירות מיוחד של שירותי אריזה בנוסף להזמנת קרטונים למעבר דירה, כך שלמעשה מגיעים אליכם לדירה בעלי מקצוע מיומנים שיסייעו לכם לארוז את כל תכולת הדירה ביום אחד. מדובר על שירות מהיר, יעיל ומקצועי ולכן כדאי להיעזר בו כאשר נאלצים לעבור דירה מהיום להיום, משרדים שרוצים להעביר באופן מהיר את העובדים שלהם למשרדים החדשים מבלי לפגוע בתפוקת העבודה שלהם, וכן אנשים עם תכולה וחפצים רבים הזקוקים לסיוע באריזתם המסודרת והמקצועית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מומחה לקרטונים למעבר דירה ברמת גן
בלוג
מומחה לקרטונים למעבר דירה ברמת גן

בכל הנוגע למעבר לבית חדש ברמת גן, חשוב להחזיק את הקרטונים הנכונים לאריזת החפצים. מומחה לקרטונים להובלה יכול לספק לכם ארגזים איכותיים יציבים ואמינים, המבטיחים שינוע בטוח של החפצים שלכם במהלך ההובלה.

חבילת קרטונים למעבר דירה: פתרונות איכותיים בחולון
בלוג
חבילת קרטונים למעבר דירה: פתרונות איכותיים בחולון

כשמדובר במעבר דירה, יש חשיבות מכרעת בחומרי האריזה הנכונים. בחולון קופסאות קרטון הן בחירה פופולרית בשל העמידות והמחיר שלהן. קופסאות אלה מגיעות בגדלים שונים כדי להכיל פריטים שונים, מה שהופך אותן לאופציה רב-תכליתית לכל צרכי ההובלה שלך.

מומחה לקרטונים למעבר דירה ברחובות
בלוג
מומחה לקרטונים למעבר דירה ברחובות

בכל הנוגע למעבר לדירה חדשה ברחובות, החזקת הקרטונים הנכונים היא חיונית לחוויה חלקה ונטולת טרחה. צוות המומחים שלנו מתמחה באספקת קרטוני הובלה באיכות גבוהה, עמידים ואמינים, המבטיחים שהחפצים שלך יהיו ארוזים ושינוע בטוחים.

מומחה לקרטונים למעבר דירה בחריש
בלוג
מומחה לקרטונים למעבר דירה בחריש

כשמדובר במעבר דירה בחריש, חשוב להחזיק את קופסאות הקרטון הנכונות. ארגזים איכותיים יבטיחו כי החפצים שלכם ייארזו בבטחה והובלה ללא כל נזק. חשוב להשקיע בקופסאות יציבות ועמידות שיכולות לעמוד במשקל הפריטים שלכם ולהגן עליהם במהלך המעבר.

מומחה לקרטונים למעבר דירה בהרצליה
בלוג
מומחה לקרטונים למעבר דירה בהרצליה

כשמדובר במעבר לבית חדש בהרצליה, חשוב להחזיק את הקרטונים הנכונים. קרטונים איכותיים יכולים להקל על תהליך האריזה ולהבטיח שהחפצים שלכם מוגנים היטב במהלך ההובלה.

מומחה לקרטונים למעבר דירה באשדוד
בלוג
מומחה לקרטונים למעבר דירה באשדוד

בכל הנוגע למעבר דירה, החזקת הקרטונים הנכונים חיונית למעבר חלק ומוצלח. באשדוד מומחה קרטונים מקצועי יכול לספק קופסאות איכותיות, יציבות ואמינות. קרטונים אלו נועדו להגן על החפצים שלכם במהלך תהליך המעבר, ולוודא שהכל יגיע לביתכם החדש במצב מושלם.

צרו קשר ותרוויחו מעבר דירה בציק' צאק'!
משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של המון ציוד שלא נכנס לקופסאות רגילות. בזכותכם, מעבר הדירה שלי עבר כמו שהבטחתם - ציק'-צאק'!"
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר הספקים. תוך 24 שעות הבאתם לי מלאי מטורףף של ארגזים וציוד העברה."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה טלפוניפ לא עשיתי עד שהגעתי אליכם. חיפשתי קרטונים למעבר דירה מבלי להתחשבן איתי על כמות. הסתדרנו במחיר והייתם ממש אדיבים."
שי
חולון
קרא עוד
תמיד שאני עובר מדירה לדירה, יש לי את הטלפון שלכם שמור אצלי בטלפון. תמיד מקבל את השירות שאני מצפה לו ואפילו מקבל הנחות."
הקודם
הבא
מומחה לקרטונים למעבר דירה ברמת גן
מומחה לקרטונים למעבר דירה ברמת גן

בכל הנוגע למעבר לבית חדש ברמת גן, חשוב להחזיק את הקרטונים הנכונים לאריזת החפצים. מומחה לקרטונים להובלה יכול לספק לכם ארגזים איכותיים יציבים ואמינים, המבטיחים שינוע בטוח של החפצים שלכם במהלך ההובלה.

חבילת קרטונים למעבר דירה: פתרונות איכותיים בחולון
חבילת קרטונים למעבר דירה: פתרונות איכותיים בחולון

כשמדובר במעבר דירה, יש חשיבות מכרעת בחומרי האריזה הנכונים. בחולון קופסאות קרטון הן בחירה פופולרית בשל העמידות והמחיר שלהן. קופסאות אלה מגיעות בגדלים שונים כדי להכיל פריטים שונים, מה שהופך אותן לאופציה רב-תכליתית לכל צרכי ההובלה שלך.

מומחה לקרטונים למעבר דירה ברחובות
מומחה לקרטונים למעבר דירה ברחובות

בכל הנוגע למעבר לדירה חדשה ברחובות, החזקת הקרטונים הנכונים היא חיונית לחוויה חלקה ונטולת טרחה. צוות המומחים שלנו מתמחה באספקת קרטוני הובלה באיכות גבוהה, עמידים ואמינים, המבטיחים שהחפצים שלך יהיו ארוזים ושינוע בטוחים.

מומחה לקרטונים למעבר דירה בחריש
מומחה לקרטונים למעבר דירה בחריש

כשמדובר במעבר דירה בחריש, חשוב להחזיק את קופסאות הקרטון הנכונות. ארגזים איכותיים יבטיחו כי החפצים שלכם ייארזו בבטחה והובלה ללא כל נזק. חשוב להשקיע בקופסאות יציבות ועמידות שיכולות לעמוד במשקל הפריטים שלכם ולהגן עליהם במהלך המעבר.

מומחה לקרטונים למעבר דירה בהרצליה
מומחה לקרטונים למעבר דירה בהרצליה

כשמדובר במעבר לבית חדש בהרצליה, חשוב להחזיק את הקרטונים הנכונים. קרטונים איכותיים יכולים להקל על תהליך האריזה ולהבטיח שהחפצים שלכם מוגנים היטב במהלך ההובלה.