קרטונים גדולים למעבר דירה כמה עולה

תוכן עניינים

קרטונים גדולים למעבר דירה כמה עולהקרטונים גדולים למעבר דירה כמה עולה

כל משפחה שמחליטה לעבור דירה, אם לדירה שכורה או דירה חדשה שרכשו, זקוקה לקרטונים בגדלים שונים כדי לארוז בצורה יעילה את כל תכולת הבית. למרות שקיימים סוגים רבים של קרטונים למעבר דירה, לרוב הבחירה תהיה באריזה עם קרטונים גדולים ורחבים בהם ניתן לארוז כמות גדולה של פריטים. 

אם גם אתם נמצאים רגע לפני מעבר דירה ומחפשים מידע על קרטונים גדולים למעבר דירה כמה עולה, איפה אפשר להשיג וכמה קרטונים יספיקו לכם לתהליך העברת הדירה – ריכזנו בשורות הבאות את כל המידע שכדאי לדעת בנושא.

למה מומלץ להשתמש בקרטונים למעבר דירה?

לפני הכל נרחיב על העניין של אריזת תכולת הבית עם קרטונים ייעודיים, במקום להשתמש בשקיות או אריזות אחרות שלא בהכרח יתאימו למטרות שלכם. כיוון שמעבר דירה מצריך מכם לארוז ולאחסן את כל הפריטים האישיים שלכם באריזות סגורות, כדי שלא יינזקו ולא יתגלגלו במשאית ההובלות, קרטונים איכותיים וחזקים יוכלו לעשות את העבודה בצורה מעולה.

אריזה של פריטים בשקיות, גם אם מדובר על שקיות גדולות וחזקות, פשוט תהיה הרבה פחות אפקטיבית ונוחה גם מבחינת סדר וארגון וגם מבחינת שמירה על החפצים האישיים, כיוון שהשקית איננה יכולה להעניק מעטפת הגנה מספקת לתכולה שנמצאת בתוכה. לכן שימוש בקרטונים למעבר דירה יהיה המומלץ ביותר, בין אם מדובר על אריזת תכולת דירה בת חדר אחד או ארבעה חדרים.

סוגים של קרטונים למעבר דירה

קרטונים הם למעשה משטחים עשויים כמה שכבות של נייר, ולכן ניתן למצוא סוגים רבים ומגוונים של קרטונים המשמשים לאריזה ואחסון של פריטים בתעשיות, עסקים וכן גם לאנשים פרטיים שעוברים דירה. במקרה של קרטונים למעבר דירה חשוב למצוא את הקרטונים המתאימים לכך, שאלו הם קרטונים גליים מסוג חד-גלי או דו-גלי.

מדובר על קרטונים בצבע חום העשויים דפנות דקות, ביניהם מפרידה שכבת קרטון גלית המעניקה לקרטון חוזק וקשיחות. ההבדל בין קרטון חד-גלי לקרטון דו-גלי נעוץ בעובי של דפנות הקרטון, כך שקרטון דו-גלי יהיה עמיד וקשיח יותר לעומת קרטון חד-גלי.

אילו פריטים כדאי לארוז בקרטונים גדולים?

נוסף לסוגים השונים של קרטונים המשמשים למעבר דירה, ישנם גם גדלים שונים של קרטונים בהם ניתן לארוז חפצים ופריטים מתכולת הבית. הגדלים השכיחים הינם ארגזים קטנים, בינוניים וגדולים כאשר קרטונים גדולים למעבר דירה כמה עולה יהיו יקרים יותר לעומת הגדלים האחרים. קרטונים גדולים משמשים לרוב לאריזה ואחסון של פריטים גדולים במהלך מעבר הדירה, כמו כמות גדולה של בגדים, שמיכות, כריות ופריטים אחרים רחבים וגדולים.

כיוון שהקיבולת של ארגז גדול היא גבוהה יחסית לארגזים אחרים, העדפה של אנשים ומשפחות רבות היא לארוז בהם כמה שיותר פריטים כדי להימנע מהצטברות של כמות גדולה של קרטונים במעבר הדירה. לכן כאשר בוחרים לארוז בקרטונים גדולים פריטים גדולים אך כבדים או שבירים, מומלץ מאוד לעשות זאת באמצעות קרטונים גדולים מסוג דו-גלי שישמרו בצורה טובה על תכולת הקרטון. 

איפה משיגים קרטונים גדולים למעבר דירה וכמה זה יעלה לכם?

לפני מעבר דירה רצוי להצטייד בכמות מספקת של קרטונים גדולים, נוסף על קרטונים קטנים ובינוניים בהם תוכלו לארוז בצורה מסודרת את כל תכולת הבית. ניתן להשיג קרטונים גדולים למעבר דירה דרך חברות המייצרות מוצרי ופתרונות אריזה, או פשוט לרכוש כמה קרטונים מהמובילים איתם סגרתם את מעבר הדירה. חשוב לוודא כי הקרטונים שיסופקו לכם יהיו חדשים וחזקים, וכמובן לא היו בשימוש בעבר.

כדאי לברר מראש על הזמנת קרטונים למעבר דירה כמה עולה לפני שסוגרים על תשלום, כיוון שהעלויות של הקרטונים משתנות ממקום למקום. המחיר הממוצע של קרטונים חדשים למעבר דירה נע בין 3-11 ₪ לכל קרטון, כאשר קרטונים גדולים יעלו ברף הגבוה יותר בהתאם. ניתן להוזיל עלויות רכישה של קרטונים גדולים או קטנים באמצעות רכישה של קרטונים משומשים, אותם לרוב ניתן להשיג דרך חברות הובלות שונות המציעות מחיר אטרקטיבי למעבר דירה נוסף על אספקת קרטונים.

כמה קרטונים מומלץ להזמין לצורך מעבר דירה?

בין אם החלטתם לרכוש קרטונים חדשים או משומשים, כדאי שתדעו כמה קרטונים יהיה עליכם להזמין כדי שיספיקו לכם למעבר הדירה. לרוב אריזת תכולה של חדר אחד תצריך 15-20 קרטונים, ולכן יש להכפיל את כמות הקרטונים בהתאם לכמות החדרים שבביתכם.

קרטונים למעבר דירה כמה עולה

נמצאים לפני מעבר דירה? וודאי תרצו לדעת כמה יעלה לכם לרכוש קרטונים למעבר דירה. השאלה בנוגע לעניין קרטונים למעבר דירה כמה עולה מעסיקה אנשים ומשפחות רבות הזקוקות לאמצעי אריזה של תכולת ביתם. נוסף לארגונים הרבים שמעבר הדירה דורש, חשוב להקפיד על אריזה יעילה ואיכותית של החפצים האישיים, כדי שאלו לא יינזקו ויוסיפו על העלויות השונות שגם כך כרוכות במעבר דירה.

במאמר הנוכחי נעשה סדר בנושא של עלויות קרטונים למעבר דירה, כמה יעלה לרכוש סוגים שונים של קרטונים, אילו סוגים מומלצים, ולמה חשוב כל כך להיעזר דווקא בקרטונים לצורך אריזה והעברה של תכולת הבית.

מה היתרונות בשימוש עם קרטונים למעבר דירה?

קרטון הוא משטח עשוי נייר ומורכב מכמה שכבות, כך שמתקבל משטח עבה יותר מנייר רגיל אך קשיח ועמיד מספיק לשאת דברים בתוכו. משום כך קרטונים משמשים במקרים רבים גם למעבר דירה, כיוון שיכולת הקיבול שלהם מאפשרת לארוז דברים שונים ורבים, וכן גם מסייעת לשמר על סדר וארגון במהלך מעבר הדירה.

אריזת החפצים האישיים בתוך קרטון איכותי ועמיד איננה רק שומרת על הפריטים בתוכו, אלא גם מקלה על תהליך פריקת החפצים כשמגיעים לדירה החדשה אליה עוברים. כיוון שהקרטונים הינם גדולים ורחבים, ניתן לארוז בהם פריטים שונים על פי סדר נכון והעדפה אישית וכך לשייך כל פריט לחדר בו הוא נמצא, או לחילופין פריטים השייכים לחדר אליו הם נפרקים.

אילו קרטונים מומלצים למעבר דירה?

כיוון שקרטונים משמשים למטרת אריזה ואחסון של פריטים שונים, ניתן לראות שימוש מרובה בקרטונים בחברות גדולות, תעשיות ועסקים אחרים הזקוקים לפתרונות אריזה ואחסון. לכן כשמחליטים לעבור דירה, חשוב לדעת אילו קרטונים ייעודיים עבור מטרה זו כיוון שקרטונים עבים וגדולים מדי יהיו מסורבלים למעבר, ואילו קרטונים קטנים ודקים יהיו פחות יעילים לתהליך העברת תכולת הבית.

לכן במקרה של מעבר דירה ישנם קרטונים ייעודיים לכך, שאלו הם קרטונים גליים המורכבים מכמה שכבות ביניהם נמצא משטח קרטון גלי המעניק לקרטון את העמידות והחוזק המתאימים לנשיאת חפצים. ניתן למצוא שני סוגים שונים של קרטונים גליים – קרטון חד גלי בעל דפנות דקות יחסית וקל משקל, ובנוסף גם קרטון דו גלי המכיל שכבות רבות יותר ושכבה כפולה של קרטון גלי כך שזהו קרטון עמיד וקשיח יותר עבור נשיאת חפצים כבדים.

מה העלויות של קרטונים למעבר דירה?

הסוגים השונים של הקרטונים נבדלים בעיקר בגודל ועובי שלהם, כך שהעלויות של כל קרטון נמדדת על פי פרמטרים אלו. כדי להבין קרטונים למעבר דירה כמה עולה, יש להחליט תחילה אילו קרטונים ישמשו אתכם למעבר בפועל. ישנם קרטונים קטנים, בינוניים וגדולים וכן קרטונים העשויים שכבות שלוש שכבות או יותר מכך. 

באופן כללי ניתן לומר כי העלות של קרטון בודד למעבר דירה מתחיל מ-3 שקלים ועשוי להגיע עד 20 ₪ לקרטון, כאשר הגודל והעובי שלו הם הקובעים את העלות הסופי. כדאי ומומלץ לרכוש סוגים שונים של קרטונים בגדלים ועוביים שונים, כדי שמצד אחד העלות לא תהיה גבוהה מדי ומצד שני תוכלו לארוז את החפצים השונים בצורה מסודרת ונכונה לקראת מעבר הדירה.

האם כדאי להשתמש בקרטונים משומשים?

ישנם אנשים המעוניינים להזיל את העלויות הכרוכות בתהליך מעבר דירה, ולכן שוקלים להשתמש בקרטונים משומשים לאחסון ואריזת תכולת הבית. ניתן להשיג קרטונים משומשים באופן עצמאי באמצעות חיפוש אחר קרטונים שהושלכו בקרטוניות למחזור, או כאלו שנמצאים באזורי תעשייה בהם יש חברות ומפעלים המשליכים אריזות וקרטונים בגדלים שונים.

למרות שמדובר על קרטונים שאינם עולים כסף, יש לזכור כי מדובר על קרטונים יד שנייה שלרוב אינם יהיו איכותיים ועמידים כמו קרטונים חדשים שקונים. במיוחד אם הקרטונים ניצבו בחוץ במשך זמן רב, או היו חשופים לרטיבות ולחות, וצברו נזקים שונים הפוגמים באיכותם ויכולת נשיאת חפצים.

קרטונים למעבר דירה בחינם – יש דבר כזה?

קרטונים משומשים נותנים מענה למציאת קרטונים למעבר דירה בחינם, אך אינם מבטיחים מוצר איכותי וקשיח מספיק כדי לשמש להעברת תכולת הבית. לכן קיימת אפשרות נוספת להשגת קרטונים בחינם באמצעות פנייה אל המובילים איתם סגרתם את הובלת הדירה, כיוון שאלו ירצו לשמור על החפצים שלכם ועל איכות ההובלה שלהם וידאגו לכם לאספקת קרטונים למעבר דירה הכלולים בעלות ההובלה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
המדריך המקצועי למציאת קרטונים למעבר דירה
בלוג
המדריך המקצועי למציאת קרטונים למעבר דירה

אחד המקומות הטובים ביותר למצוא קופסאות הובלה הוא בחנות לחומרי בניין המקומית שלך. לעתים קרובות יש להם מגוון גדלים לבחירה, ולרוב אתה יכול לרכוש אותם בצרורות במחיר סביר. הקפד לבקש מפקיד החנות סיוע במציאת הארגזים הנכונים לצרכים שלך.

קרטונים למעבר דירה: מומחה במודיעין
בלוג
קרטונים למעבר דירה: מומחה במודיעין

כשמדובר במעבר דירה, אספקה נכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. במודיעין אנשי מקצוע מומחים מציעים מבחר רחב של קופסאות קרטון יציבות המיועדות להובלה בטוחה של חפציכם. קופסאות אלו מגיעות בגדלים שונים כדי להכיל פריטים שונים, מה שמבטיח שהמעבר שלך יהיה חלק ככל האפשר. עם בנייה עמידה וסגירות מאובטחות, אתה יכול לסמוך על החפצים שלך יהיו מוגנים היטב במהלך המעבר.

מומחה לקרטונים למעבר דירה ברמת גן
בלוג
מומחה לקרטונים למעבר דירה ברמת גן

בכל הנוגע למעבר לבית חדש ברמת גן, חשוב להחזיק את הקרטונים הנכונים לאריזת החפצים. מומחה לקרטונים להובלה יכול לספק לכם ארגזים איכותיים יציבים ואמינים, המבטיחים שינוע בטוח של החפצים שלכם במהלך ההובלה.

חבילת קרטונים למעבר דירה: פתרונות איכותיים בחולון
בלוג
חבילת קרטונים למעבר דירה: פתרונות איכותיים בחולון

כשמדובר במעבר דירה, יש חשיבות מכרעת בחומרי האריזה הנכונים. בחולון קופסאות קרטון הן בחירה פופולרית בשל העמידות והמחיר שלהן. קופסאות אלה מגיעות בגדלים שונים כדי להכיל פריטים שונים, מה שהופך אותן לאופציה רב-תכליתית לכל צרכי ההובלה שלך.

מומחה לקרטונים למעבר דירה ברחובות
בלוג
מומחה לקרטונים למעבר דירה ברחובות

בכל הנוגע למעבר לדירה חדשה ברחובות, החזקת הקרטונים הנכונים היא חיונית לחוויה חלקה ונטולת טרחה. צוות המומחים שלנו מתמחה באספקת קרטוני הובלה באיכות גבוהה, עמידים ואמינים, המבטיחים שהחפצים שלך יהיו ארוזים ושינוע בטוחים.

מומחה לקרטונים למעבר דירה בחריש
בלוג
מומחה לקרטונים למעבר דירה בחריש

כשמדובר במעבר דירה בחריש, חשוב להחזיק את קופסאות הקרטון הנכונות. ארגזים איכותיים יבטיחו כי החפצים שלכם ייארזו בבטחה והובלה ללא כל נזק. חשוב להשקיע בקופסאות יציבות ועמידות שיכולות לעמוד במשקל הפריטים שלכם ולהגן עליהם במהלך המעבר.

צרו קשר ותרוויחו מעבר דירה בציק' צאק'!
משה
גבעתיים
קרא עוד
"היה לי בעיה רצינית של המון ציוד שלא נכנס לקופסאות רגילות. בזכותכם, מעבר הדירה שלי עבר כמו שהבטחתם - ציק'-צאק'!"
נועה
רמת השרון
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחברה ומרגע השיחה הראשונית, הרגשתי את היחס וההתייחסות השונה שלכם משאר הספקים. תוך 24 שעות הבאתם לי מלאי מטורףף של ארגזים וציוד העברה."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"כמה טלפוניפ לא עשיתי עד שהגעתי אליכם. חיפשתי קרטונים למעבר דירה מבלי להתחשבן איתי על כמות. הסתדרנו במחיר והייתם ממש אדיבים."
שי
חולון
קרא עוד
תמיד שאני עובר מדירה לדירה, יש לי את הטלפון שלכם שמור אצלי בטלפון. תמיד מקבל את השירות שאני מצפה לו ואפילו מקבל הנחות."
הקודם
הבא
המדריך המקצועי למציאת קרטונים למעבר דירה
המדריך המקצועי למציאת קרטונים למעבר דירה

אחד המקומות הטובים ביותר למצוא קופסאות הובלה הוא בחנות לחומרי בניין המקומית שלך. לעתים קרובות יש להם מגוון גדלים לבחירה, ולרוב אתה יכול לרכוש אותם בצרורות במחיר סביר. הקפד לבקש מפקיד החנות סיוע במציאת הארגזים הנכונים לצרכים שלך.

קרטונים למעבר דירה: מומחה במודיעין
קרטונים למעבר דירה: מומחה במודיעין

כשמדובר במעבר דירה, אספקה נכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. במודיעין אנשי מקצוע מומחים מציעים מבחר רחב של קופסאות קרטון יציבות המיועדות להובלה בטוחה של חפציכם. קופסאות אלו מגיעות בגדלים שונים כדי להכיל פריטים שונים, מה שמבטיח שהמעבר שלך יהיה חלק ככל האפשר. עם בנייה עמידה וסגירות מאובטחות, אתה יכול לסמוך על החפצים שלך יהיו מוגנים היטב במהלך המעבר.

מומחה לקרטונים למעבר דירה ברמת גן
מומחה לקרטונים למעבר דירה ברמת גן

בכל הנוגע למעבר לבית חדש ברמת גן, חשוב להחזיק את הקרטונים הנכונים לאריזת החפצים. מומחה לקרטונים להובלה יכול לספק לכם ארגזים איכותיים יציבים ואמינים, המבטיחים שינוע בטוח של החפצים שלכם במהלך ההובלה.

חבילת קרטונים למעבר דירה: פתרונות איכותיים בחולון
חבילת קרטונים למעבר דירה: פתרונות איכותיים בחולון

כשמדובר במעבר דירה, יש חשיבות מכרעת בחומרי האריזה הנכונים. בחולון קופסאות קרטון הן בחירה פופולרית בשל העמידות והמחיר שלהן. קופסאות אלה מגיעות בגדלים שונים כדי להכיל פריטים שונים, מה שהופך אותן לאופציה רב-תכליתית לכל צרכי ההובלה שלך.

מומחה לקרטונים למעבר דירה ברחובות
מומחה לקרטונים למעבר דירה ברחובות

בכל הנוגע למעבר לדירה חדשה ברחובות, החזקת הקרטונים הנכונים היא חיונית לחוויה חלקה ונטולת טרחה. צוות המומחים שלנו מתמחה באספקת קרטוני הובלה באיכות גבוהה, עמידים ואמינים, המבטיחים שהחפצים שלך יהיו ארוזים ושינוע בטוחים.